امروز برابر است با :27 ژوئیه, 2024

ملاقات با توماس آندرس و خانواده اش-مجله DAS NEUE BLATT 2012


در خانه ای وسط کوبلنز ، توماس ۴۸ ساله همراه همسرش کلودیا ۳۹ ساله و تک فرزند آنها الکساندر ۹ ساله بهشت خود را یافته بودند. توماس شرح زندگی خود را در همین محل تحت عنوان کتاب  ۱۰۰Prozent Anders نوشت و بلافاصله مجله DAS NEUE BLATT دیداری را برای مصاحبه با او ترتیب داد .

خانه ای که توماس با خانواده خود در آن زندگی میکرد ، دارای ۱۵ اتاق و حدود ۲۰۰۰ متر مربع وسعت دارد و در نزدیکی رود راین قرار واقع شده . خانه باغی زمستانی با شومینه ، رویایی و سفید. توماس می گوید ما در آن در نهایت احساسیم.

چرا تصمیم گرفتید پنت هاوس خود را ترک کنید و به اینجا بیایید؟

توماس :
پنت هاوس ما خوب بود اما پسرم برای رشد بهتر احتیاج دارد از خانه معمولی به باغ بیاید . در حیاط این خانه به راحتی می تواند با دوستان خود بازی کند اما در مرکز شهر غیر ممکن بود.

اما پنت هاوس شما هم خیلی پر زرق و برق بود …

توماس : بله ، آنجا جذابیت خاص خودش را دارد .چون بیشتر قسمت های آن خانه فرش های سفید است ،لازم بود هر ۲ سال یک بار باید عوض شوند ، چرا که کثیف و خاکستری می شد.

  • راحتی: توماس و کلودیا همسرش روی تختی در باغ هستند . توماس گفت : ” قبل از این ما داخل شیروانی در وسط یک خیابان شلوغ بودیم ، اما محل خوبی برای فرزندمان نبود “.

آیا این خانه دوبلکس است؟

توماس : بله ، البته طبقه دوم آن جدا است. و مرز دو طبقه آن به صورت طبیعی با درخت و گل و سبزه جدا شده است.

  • بهشت : زمانی که کلودیا با سگ بازی می کرد توماس گفت: در تابستان این باغ شکوفه های زیبایی دارد . در آن همه چیز را واقعی و تمیز می بینید.

در این باغ احساس خوبی دارید؟

توماس : سخت است . تعمیرات ما فقط قرار بود حدود ۳ ماه طول بکشد اما  ۵ ماه بود که ادامه داشت . کارگران هر روز ساعت هفت و نیم صبح مشغول کار می شدند و این دوره زمانی ما را عصبی کرده بود.

  • لطافت: توماس توضیح می دهد:  همسر من مسئول آموزش و سازمان دهی است . او دو پوشه بزرگ ایده از مجله های مختلف جمع آوری کرده بود . مهندس معمار اینجا تحت تاثیر قرار گرفته بود .

و همه چیز انجام شده؟

توماس : هنوز نه ، ما فقط میخواهیم یک سقف ایمن بالای سرمان داشته باشیم.

شاید آرام و یکنواخت کار می کنند ..

توماس :
نه نه ، شاید نه ، قطعا ! مثلا شرکتی قرار شد حمام مجهز ما را آماده کند . ماه زانویه برای ساخت به توافق رسیدیم اما پایان ماه می حمام آماده شد.

  • عشق پدرانه : الکساندر بعد از انجام تکالیفش با لذت زیادی همراه دوستانش بازی می کند. او یک پسر عادی است . ( توماس با خنده می گوید )

پس وضعیت خیلی بدی بود ، اینطور نیست؟

توماس : بد تر از این ، این هست که شما تمام طول روز باید در خانه غریبه ها را تماشا کنید. مخصوصا وقتی صبح از خواب بلند می شوی ، خیلی ناراحت کننده است.

در حال حاضر همه چیز خوب است؟

توماس : بله ، ما فعلا در این خانه هستیم .

  • مالک: این خانه دوبلکس در نزدیکی تالاب قو در کوبلنز واقع شده است.
    توماس در مصاحبه با مجله DAS NEUE BLATT می گوید: اگر الکساندر بخواهد می تواند در خیابان بازی کند .

“اطلاعات بیشتر در انجمن”