امروز برابر است با :20 آوریل, 2024

غول پاپ از یک بیماری جدی رنج میبرد – مجله Viel Spass 2012


تا به الان نام دیتر بوهلن همیشه با خوشی همراه بوده است . هیچ خسارت یا کاری نمیتواند لبخند درخشان دیتر ۵۷ ساله را تحت الشعاع قرار دهد.

خبری که مانند بمب منفجر شد : گفته می شود غول پاپ از بیماری افسردگی رنج میبرد .

شایعه شده : در جاده مابین خانه خود تا استودیو کار RTL شهر کلن ، او انرژی و تعادل خودش را از دست داد .
استرس طولانی مدت در رابطه با همسرش کارینا هم قابل توجه بوده . با این حال خیلی ها در یک چیز توافق دارند : دیتر به طول کامل دگرگون شده .

مخصوصا در فصل ها مختلف مسابقه های  DSDS گاهی وقت ها پر انرژی و پر حرف است ، گاهی هم به طور ناگهانی کم حرف و اهلی ! برخی زمان ها خشن با انتقاد های تند ، اما الان با شرکت کنندگان بسیار آرام حرف میزند . حتی پوزخند های متکبرانه به نامزد های مسابقه تبدیل به یک لبخند نازک شده . او خسته و ناراحت به نظر میرسد .

حتی ممکن است با نگاه عصبی دیگر داوران DSDS یعنی Bruce Darnell و  Natalie Horler را ببینید .

داوران DSDS 2012

با توجه به این مریضی ، دیتر همیشه بر اهمیت سرگرم کننده بودن RTL تاکید میکند .

اما این خلاقیت ها کجایند؟ شاید او نزدیک ۶۰ دارد و فعالیت زیادی کرده است ؟ با این حال یک تولید کننده موسیقی موفق همیشه در “در هوا” است . حضور در تلویزیون ، رایت سی دی و اجراهای زنده بخشی از برنامه های همیشگی است .

اما این همه چیز نیست . دختر ۱۱ ساله او یعنی آملی بار روی دوش دیتر را زیاد کرده است . تلاش برای یک پدر خوب بودن ، بوهلن زمان زیادی را با کارینا و فرزند کوچکش در Tetenzen برای پیاده روی صرف میکند .

واقعیت این است که این بارهای زندگی میتواند منجر به بیماری روانی شود ، و این یک راز نیست .
پزشکان هشدار میدهند که این استرس های ثاب باعث ایجاد افسردگی خواهد شد . اولین نشانه های آن هم : بی قراری درونی ، غم بی مورد ، و مشکلات خواب است .

دیتر از این خطر آگاه است و در مصاحبه RTL گفت : این فشارهای ثابت مانند بار سنگین مسئولیت است …

بیمارانی که در خطر این نوع بیماری ها هستند پزشکان به آن ها توصیه تفکر میکنند . دیتر به تازگی گفته است : یوگا شگفت انگیز ترین ورزش است ، هر روز صبح پنج دقیقه آن را انجام می دهم .

“اطلاعات بیشتر در انجمن”


منبع :

  • مجله Viel Spass
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *